آ
-
آقایوسقی، علیرضا
تأثیر متغیرهای الگوی چند بعدی معنوی با میانجیگری باورهای ناکارآمد بر اختلال وسواس [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 129-153]
-
آینه چی، عباس
تدوین مدل مفهومی مرکزیت بخشی نابهنجار به خود در منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 1-17]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 105-127]
-
احمدی، خدابخش
رابطۀ معنای زندگی و تقیّدات مذهبی با نوع و میزان واکنشهای استرس حاد پس از افشای خیانت همسر [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 61-82]
-
احمدی، محمدرضا
ساخت پرسشنامه اولیه موفقیت امام جماعت براساس منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 89-104]
-
احمدی، مریم
تأثیر متغیرهای الگوی چند بعدی معنوی با میانجیگری باورهای ناکارآمد بر اختلال وسواس [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 129-153]
-
اسدزاده، حسن
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 105-127]
-
اسمعیلی، زهره
• طراحی الگوی آسیب شناسی روش تربیتی تحمیل به نفس از منظر آیات و احادیث براساس نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 83-103]
-
امینی تهرانی، محمد
الگوی مفهومی انگیزش قرآنبنیان (تحلیل محتوای کیفی) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 53-70]
ب
-
باقرزاده، خدیجهسادات
رابطۀ معنای زندگی و تقیّدات مذهبی با نوع و میزان واکنشهای استرس حاد پس از افشای خیانت همسر [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 61-82]
-
براتیان، روح الله
نگرش به خداوند، خود و دیگران در مبتلایان به اسکیزوفرنی، دوقطبی و افسردگی: یک مقایسه کیفی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 19-32]
-
بیات، علی
تدوین مدل مفهومی خرد براساس منابع اسلامی: تحلیل دادهبنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 7-36]
پ
-
پیامی، رضا
تبیین ویژگیهای سرشتی روان انسان در قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-88]
ت
-
ترحمی اصل، امین
مرور نظاممند و متاسنتز مطالعات مربوط به چرایی مکتب روانشناسی اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 105-124]
ج
-
جانبزرگی، مسعود
تأثیر مداخله چندبعدی معنوی بر کورتیزول بزاقی، آشفتگیهای روانشناختی و ادراک بیماری پس از جراحی بایپس عروق [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 33-51]
-
جانبزرگی، مسعود
تأثیر متغیرهای الگوی چند بعدی معنوی با میانجیگری باورهای ناکارآمد بر اختلال وسواس [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 129-153]
-
جهانگیر زاده، محمدرضا
تدوین مدل مفهومی خرد براساس منابع اسلامی: تحلیل دادهبنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 7-36]
ح
-
حافظی، مجتبی
تدوین مدل مفهومی مرکزیت بخشی نابهنجار به خود در منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 1-17]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکانسنجی آن بر ابعاد تابآوری روانی زوجین با تعارض زناشویی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-177]
-
خلعتبری، جواد
تأثیر متغیرهای الگوی چند بعدی معنوی با میانجیگری باورهای ناکارآمد بر اختلال وسواس [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 129-153]
ر
-
رفیعی هنر، حمید
تدوین مدل مفهومی مرکزیت بخشی نابهنجار به خود در منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 1-17]
-
رفیعی هنر، حمید
تدوین مدل مفهومی خرد براساس منابع اسلامی: تحلیل دادهبنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 7-36]
ز
-
زارع، یعقوب
• طراحی الگوی آسیب شناسی روش تربیتی تحمیل به نفس از منظر آیات و احادیث براساس نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 83-103]
-
زارع میرک آباد، اعظم
طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکانسنجی آن بر ابعاد تابآوری روانی زوجین با تعارض زناشویی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-177]
س
-
سالاری فر، محمدرضا
مرور نظاممند و متاسنتز مطالعات مربوط به چرایی مکتب روانشناسی اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 105-124]
-
سرمدی، محمد رضا
• طراحی الگوی آسیب شناسی روش تربیتی تحمیل به نفس از منظر آیات و احادیث براساس نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 83-103]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 105-127]
ش
-
شجاعی، محمدصادق
مدل مفهومی اضطراب مرگ براساس متون دینی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 37-59]
-
شریفینیا، محمدحسین
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 105-127]
-
شمسایی، محمدمهدی
نگرش به خداوند، خود و دیگران در مبتلایان به اسکیزوفرنی، دوقطبی و افسردگی: یک مقایسه کیفی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 19-32]
-
شیوندی چلیچه، کامران
طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکانسنجی آن بر ابعاد تابآوری روانی زوجین با تعارض زناشویی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-177]
ص
-
صفایی، طیبه
• طراحی الگوی آسیب شناسی روش تربیتی تحمیل به نفس از منظر آیات و احادیث براساس نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 83-103]
غ
-
غفاری، مجتبی
ساخت پرسشنامه اولیه موفقیت امام جماعت براساس منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 89-104]
-
غنوی، فاطمه
مدل مفهومی اضطراب مرگ براساس متون دینی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 37-59]
ف
-
فدائی، احسان
الگوی مفهومی انگیزش قرآنبنیان (تحلیل محتوای کیفی) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 53-70]
-
فراهانی، حجت الله
تبیین ویژگیهای سرشتی روان انسان در قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-88]
ق
-
قربان جهرمی، رضا
طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکانسنجی آن بر ابعاد تابآوری روانی زوجین با تعارض زناشویی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-177]
-
قطب، سید ایمان
مرور نظاممند و متاسنتز مطالعات مربوط به چرایی مکتب روانشناسی اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 105-124]
ک
-
کامکار، محمد زمان
نگرش به خداوند، خود و دیگران در مبتلایان به اسکیزوفرنی، دوقطبی و افسردگی: یک مقایسه کیفی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 19-32]
-
کاویانی، محمد
الگوی مفهومی انگیزش قرآنبنیان (تحلیل محتوای کیفی) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 53-70]
گ
-
گلبینی مفرد، عطیه
نگرش به خداوند، خود و دیگران در مبتلایان به اسکیزوفرنی، دوقطبی و افسردگی: یک مقایسه کیفی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 19-32]
م
-
میردریکوندی، رحیم
ساخت پرسشنامه اولیه موفقیت امام جماعت براساس منابع اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 89-104]
ن
-
نظری بوژانی، بهروز
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 105-127]
-
نوابینژاد، شکوه
رابطۀ معنای زندگی و تقیّدات مذهبی با نوع و میزان واکنشهای استرس حاد پس از افشای خیانت همسر [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 61-82]
-
نیکوئی، فاطمه
تأثیر مداخله چندبعدی معنوی بر کورتیزول بزاقی، آشفتگیهای روانشناختی و ادراک بیماری پس از جراحی بایپس عروق [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 33-51]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد